Ledenpagina’s

Jouw persoonlijke pagina waarin alle informatie en updates te vinden zijn.

Op deze pagina vindt je veel gestelde vragen over allerlei zaken omtrent de commissies.

Hoe om te gaan met een qualifying wedstrijd die gedurende de ronde wordt afgelast? 

Als een wedstrijd door bijvoorbeeld onweer wordt afgelast dan moeten de scorekaarten wel worden verwerkt als Q-kaarten. Dit geldt voor elke kaart waar de speler 9 of meer holes heeft gelopen (het gaat om het aantal holes, niet om de start hole).

Hoe kun je dit verwerken in Intogolf?

  1. Als de wedstrijd een meerronde-wedstrijd is, haal dan deze wedstrijd uit de meerronde-serie (meerronde-optie).
  2. Laat de spelers via de App de scores invullen van de holes die ze WEL hebben gelopen, de holes die ze niet gelopen hebben staan standaard op een netto par (2 punten).
    a. De kaarten kunnen ook door de Wedstrijdcommissie worden verwerkt op de laptop.
  3. Spelers die minder dan 9 holes hebben gelopen, dienen uit de startlijst te worden gehaald.
  4. Voor spelers die 9 holes of meer hebben gelopen, maar geen scorekaart inleveren of deze niet invullen, dient een kaart van 21 stablefordpunten te worden aangemaakt (in de flightindeling-tab). Dat betekent 15x een netto bogey en 3x een netto par.
  5. Controleer of iedereen in de lijst een score heeft, zo niet ga terug naar 3 of 4.
  6. Kies onder de knop “Diversen” voor “Scores naar NGF”.
    a. Hiermee worden de scores naar de NGF gestuurd en de handicaps worden automatisch bijgewerkt.

 

 

Cache geheugen legen

Wat is browser cache?

Cache is een opslagplaats waarin veelgebruikte data tijdelijk wordt opgeslagen om er zo sneller toegang tot mogelijk te maken. Op uw computer worden hier de tijdelijke internet bestanden mee bedoeld. Maar soms is het nodig om de cache te legen in uw browser.

Cache legen in Google Chrome

•Klik rechts bovenaan in de menubalk op 3 puntjes – Google Chrome Aanpassen en beheren
•Klik op Instellingen (Settings).
•Scroll naar Privacy en Beveiliging
•Klik op Browsergegevens wissen
•Check/Selecteer alleen het vinkje bij Gecachte afbeeldingen en bestanden
•Klink op de knop Gegevens wissen
•Sluit het tablad chrome://settings/clearBrowserData

Cache legen Mozilla Firefox

•Kies in Mozilla Firefox menu onder Tools (Extra) het item Options
of gebruk het menu icoon  en kies dan Options
•Klik op Privacy & Security in het linker paneel
•Scroll naar Cookies and Site Data
•Klik op de knop Data Wissen ….
•Selecteer alleen het vinkje bij Gecachte web content
•Klik op de knop Wissen
•Sluit het tabblad about:preferences#privacy

Cache verwijderen Internet explorer

Gebruikt u nog internet explorer?
Ook Microsoft adviseerd gebruikers om op een andere internet browser over te stappen. Er komen geen nieuwe updates meer voor deze browser en er word geadviseerd om een andere standaard browser te gaan gebruiken. Ondersteuning voor IE 11 is gestopt sinds november 2010 en IE 10 word al sinds 2016 niet meer bijgewerkt.
Is IE11 toch nog nodig om een oude web applicatie te gebruiken, stap dan over naar Edge Chromium en gebruik de compatibiliteitsmodus.
Cache wissen in Internet explorer 10 en 11
•Klik tools icoontje (blauw/grijze tandwieltje)
•Klik op Safety (Veiligheid) , deze optie is ook beschikbaar in de ‘command bar’
•Klik op Delete Browsing History (Browsergeschiedenis verwijderen)
•Selecteer Temporary internet files and Website files
•Klik op Delete

Cache legen Microsoft Edge

•Klik op de drie puntjes . . .
•Klik op Instellingen (settings)
•Ga naar Browsergegevens wissen (Clear Browsing Data)
•Klik op Kies wat u wilt wissen (Choose what to clear)
•Vink aan Gegevens en bestanden in de Cache ( Cached data and files)
•Klik op Wissen (Clear)

Cache legen in Safari

Cache bestanden verwijderen op je Mac is alleen mogelijk indien het Ontwikkel-menu aanstaat.
Om de cache bestanden te kunnen verwijderen moet het Ontwikel menu aan staan in Safari.
•Klik hier op ‘Safari’ in de menubalk van de browser
•Kies ‘Voorkeuren’
•Open het laatste tabblad ‘Geavanceerd’
•Vink onderaan de  optie ‘Toon Ontwikkel-menu in menubalk’ aan

Cache verwijderen Opera

•Klik linksbovenaan op het Opera logo.
•Kies daarna Settings (Alt+p)
•Scroll naar Privacy  and Security
•Klk op Clear Browsing data.  Er verschijnt nu een pop-op scherm.
•Kies het tabblad Basic
•Kies over welke periode  (Time Range) u de cache bestanden wilt verwijderen.
•Zet alleen het vinkje aan bij Cached images and files
•Klik daarna op de knop Clear Data.