Eccles Golf Academy

Ontdek een wereld vol mogelijkheden bij Eccles Golf Academy Individuele en groepslessen, clubfitting en topmerken voor de ultieme golfervaring!

Vandaag

ma, di, wo, do, vr09:00 – 17:00
za, zo09:00 – 16.00

Contact

Heeft u vragen of wilt u ons iets laten weten? Aarzel niet om een bericht achter te laten! U kunt contact opnemen met Richard Eccles via email of telefoon.

Eccles Golf Academy:
Ontdek de Perfecte Swing en Verover de Golfbaan!

Eccles Golf Academy, gevestigd bij de Lochemse Golfclub, biedt diverse mogelijkheden voor golfers van alle niveaus. Onze golfacademy en vereniging staan bekend om hun uitgebreide aanbod.

Bij ons kunt u individuele golflessen volgen, maar ook deelnemen aan groepslessen. Daarnaast bieden we clubfitting-services aan. Voor beginnende golfers hebben we in samenwerking met de vereniging het introductiepakket ‘IntroGolf’ samengesteld. Na succesvolle afronding kunt u doorgaan met een echte handicap golfcursus.

Voor golfers die hun handicap willen verlagen of consistenter willen spelen, maken we gebruik van innovatieve apparatuur, waaronder Trackman, Sams Puttlab en MySwing. Ons team van professionals staat klaar om golfers op topniveau te begeleiden.

We vertegenwoordigen vooraanstaande merken golfclubs, waaronder Titleist, Ping en Callaway. Daarnaast zijn we ook trotse vertegenwoordiger van Odyssey putters, evenals putters en chippers van dezelfde merken. In onze golfshop vindt u een breed assortiment kleding, schoenen, golfballen, handschoenen en accessoires van merken als Foodjoy, Alberto, Cross, Peter Miller, Only-M, Daily en Lutha.

Wilt u meer weten? Kom gerust eens langs of neem telefonisch contact met ons op voor meer informatie. U kunt uiteraard ook bij ons terecht om een les in te plannen of andere golfgerelateerde zaken te bespreken.

Maak kennis met de PGA Golf Pro’s

Richard Eccles

Teaching Professional

Sinds mei 2019 werkzaam bij de Lochemse Golfclub. Ervaring op Golfbaan Westwoud en Lochemse Golf- & Country Club De Graafschap. Passie voor het begeleiden van golfers naar hun handicapdoelen. Samen met partner Chanti Janssen en onze vier kinderen in de Achterhoek. Laten we samen jouw golfspel verbeteren!

Liam ter Horst

Teaching Professional

Begonnen op de Lochemse Golfclub, waar ik 6 jaar jeugdlid was. Speelde in het eerste jeugd- en herenteam. Verhuisde later naar de Rosendaelsche Golfclub en behaalde daar successen, waaronder landskampioenschappen. Nu volg ik de opleiding tot teaching professional en werk ik binnenkort op de Lochemse Golfclub onder leiding van Richard Eccles.

Niels Wiggemans

Daniel Hulsman