Gasten

Vanaf 1 november a.s. tot 1 april 2024 hanteren wij 'Members Only' op de Lochemse Golfclub. Dit betekent dat er in deze periode geen greenfeespelers of externe groepen zullen worden toegelaten. Uiteraard is het voor onze leden wel mogelijk om gasten te introduceren.

Als greenfeespeler of introducé van een van onze leden bent u van harte welkom bij de Lochemse Golfclub. Kom heerlijk genieten van onze prachtige natuur, het coulisselandschap en natuurlijk van de sportieve, rustige en gastvrije sfeer.

Reservering

Omdat we een echte ledenclub zijn hebben we beperkte startijden voor gasten.
Met uitzondering van de dinsdag en donderdag elke dag vier starttijden om 13:00 en vier starttijden om 14:00.

Stuur een mail naar reserveren@lochemsegolfclub.nl wanneer u een reservering wilt maken en vermeld per speler:

• voor- en achternaam
  • handicap
  • homecourse
  • GSN nummer (staat op uw golfpas)
  • gewenste datum
  • gewenste tijd

Wilt u gebruik maken van een arrangement (zie onderaan deze pagina) vermeld dit dan bij de aanvraag.
U ontvangt doorgaans binnen 24 uur een reactie van ons.

• In een flight van twee dient ten minste één speler in uw flight minimaal handicap 36 te hebben.
  • In een flight van drie dient ten minste één speler in uw flight minimaal handicap 28 te hebben.
  • In een flight van vier mag de gezamelijke handicap maximaal 100 zijn en de marshal kan beslissen uw flight op te delen.
  • Als introducé van één van onze leden is het hebben van handicap 54 voldoende.

Na aankomst

• U kunt zich voorafgaand aan uw ronde melden in de golfshop. Vergeet niet om uw legitimatie mee te nemen, hier kan naar gevraagd worden.
    • Let op: voor de betaling van de greenfee kunt u alleen pinnen.

Reserveren handicart

Wilt u voor uw rondje golf een handicart huren, dan dient u deze zelf te reserveren via MijnHandicart.nl of via de app van de Stichting Handicart. Bent u niet in het bezit van een handicartpas? Niet getreurd. Ook voor mensen die gewoon eens een dagje geen zin hebben om te lopen of bij wie het even niet zo soepel gaat, hebben we handicarts beschikbaar. Het geldende dagtarief vindt u terug op de pagina 'Tarieven'.

Driving range

Als u bij ons te gast bent, kunt u op de driving range zoveel ballen weg slaan als u wilt en kunt u onze
Toptracer gebruiken, gratis.

Lunch/diner

Wilt u voor uw golfronde lunchen of na uw golfronde blijven dineren? Gezellig!

Onderstaand de contactgegevens van ons restaurant.

Restaurant Le Rêve

Berny Koning, chef-eigenaar