Reserveringsregels

Zoals we vorig jaar voor de eerste keer hebben geïntroduceerd, zal vanaf 1 november a.s. tot 1 april 2024 het 'Members Only' principe weer worden gehandhaafd. Dit betekent dat er in deze periode geen greenfeespelers of externe groepen zullen worden toegelaten. Uiteraard zijn uw gasten van harte welkom. Ook onze drivingrange/oefenbaanleden kunnen (tegen betaling of inlevering van een voucher) een flight reserveren voor een 9- of 18-holes ronde en ook deelnemen aan de Rabbitwedstrijden.

De Lochemse Golfclub werkt met een reserveringssysteem. Leden dienen zich hiervoor aan te melden, waarna men zijn of haar reservering kan maken. Voor het reserveren kunt u gebruik te maken van:

Voor uw mobiele omgeving hebben we een webapp:

Hiermee kunt u starttijden reserveren, inzicht krijgen in de baanplanning, uzelf aanmelden voor uw starttijd, inschrijven voor wedstrijden, scorekaarten inzien en wedstrijdscores invoeren. Ook kunt u hier uw persoonlijke NGF-pas oproepen en deze gebruiken in de horeca. Klik hier voor meer informatie.

Indien u als lid wilt spelen met een introducé, kunt u een tijd vastleggen met uw eigen naam. Vervolgens stuurt u een e-mail naar reserveren@lochemsegolfclub.nl welke gast(en) u wenst toe te voegen. Wilt u langer dan een week vooruit boeken, dan kunt u een mail sturen naar bovengenoemd mailadres. Vermeld altijd de naam en handicap van de persoon die u wilt introduceren.

• Leden kunnen tot één week vooruit reserveren vanaf 21:00 uur.
  • Bij aankomst op de baan kunt u zich op de app aanmelden.
  • Om de doorstroming in de baan te optimaliseren hebben we wat regels omtrent de flightsamenstelling:
    • Flights van twee, één speler minimaal handicap 36
    • Flights van drie, één speler minimaal handicap 28
    • Flights van vier, gezamenlijke handicap maximaal 100 (in de winterperiode niet toegestaan!!)
Introducés
  • introducés (minimaal handicap 54) dienen zich bij de shop te melden en na sluitingstijd bij de horeca.
  • Spelen met introducés mag onbeperkt vooruit geboekt worden maar het lid moet zelf meespelen.
  • U mag maximaal twee introducés tegen het geldende tarief laten meespelen.
  • Een introducé kan maximaal vijf keer per jaar worden geïntroduceert worden, onafhankelijk door wie.