Gasten

Beleef golf in onze gastvrije club:
Wees welkom op de Lochemse golfclub

Gasten

Gasten of introducés van onze leden zijn van harte welkom om onze baan te komen ontdekken!

Ik wil graag met een groepje komen spelen op de Lochemse?

Wanneer je met een groepje van 6 personen of meer wilt komen spelen op de Lochemse, organiseren we dit net iets anders dan losse reserveringen. Ons secretariaat gaat dan kijken of er ruimte is. Op dinsdag en donderdag is dit nooit mogelijk vanwege clubwedstrijden. Ook wanneer er in het weekend clubwedstrijden zijn of wanneer er al een andere groep van meer dan 6 personen gereserveerd heeft, is het niet mogelijk. Kijk hiervoor dus altijd eerst even op onze evenementen pagina.

Wanneer er volgens de evenementen geen bijzonderheden zijn, kun je een verzoek doen bij het secretariaat.
Groepen die voorafgaand of aansluitend aan hun ronde gebruikmaken van een lunch of diner hebben voorrang.

Hoe kan ik een buggy huren?

Op de Lochemse werken we samen met de Stichting Handicart. Wanneer u een buggy wilt huren en lid bent van de Stichting Handicart kunt u via deze link een Handicart reserveren. Bent u geen lid dan is het nog steeds mogelijk een handicart te huren maar betaald u € 25 per ronde van 18 holes of € 15 voor een ronde van 9 holes. Reserveren kun je tijdens het reserveren van je starttijd of, wanneer je dit bent vergeten, door een mail te sturen naar reserveren@lochemsegolfclub.nl

Alle bijzonderheden omtrent de Handicarts leest u op deze pagina.

Tarieven

Tarieven 2024